Administratief medewerker - regio Antwerpen

Functie

Bij Employer beheren we gebouwen met een blik op de toekomst. En met ambitie. De meest professionele, competente en proactieve partner, dat willen we zijn voor elke eigenaar, vastgoedontwikkelaar of vereniging van mede-eigenaars.

Een professioneel en duurzaam beheer van gebouwen in al zijn facetten, daar staan we voor. Als syndicus en rentmeester werken we op het kruispunt van technisch, financieel, juridisch en administratief beheer. Ons terrein is zowel het residentieel als het commercieel en zorgvastgoed. We investeren voortdurend in het talent van onze medewerkers, in gedegen sectorexpertise en in technologische innovatie.

Functieomschrijving

Als Administration Officer ben je de administratieve draaischijf van het kantoor en sta je mee in voor het administratieve beheer van gebouwen in mede-eigendom.

Je takenpakket is veelzijdig en afwisselend

Je zorgt voor een warm en professioneel onthaal van onze klanten en leveranciers. Je behandelt binnenkomende s, verstrekt de nodige informatie en verbindt door indien nodig. Je beheert meerdere mailboxen en zorgt voor een foutloze opvolging ervan. Je staat in voor de verwerking van binnenkomende en uitgaande post. Je bent verantwoordelijk voor het opvragen en verzamelen van een aantal voor de werking relevante gegevens. Je voert allerlei (klanten)gegevens in volgens duidelijke instructies. Je ziet toe op een correct administratief klassement. Je biedt administratieve ondersteuning aan het accounting team en je manager. Je verzorgt de interne en externe verdeling van nota's en documenten. Je ziet erop toe dat het kantoor steeds voorzien is van kantoormaterialen, koffies, water,... Je communiceert helder en vlot met klanten, leveranciers en verschillende afdelingen binnen de groep. Jouw profiel

In dit profiel herken jij je

Je hebt een diploma in een administratieve richting, of hebt gelijkwaardige competenties door ervaring. Je spreekt en schrijft probleemloos Nederlands. Engels en/of Frans zijn een plus! Je vindt het fijn om met klanten en partners te communiceren en doet dit op een heldere en open manier. Je bent een organisatietalent en voert je taken dan ook procesmatig en nauwkeurig uit. Samenwerken met collega’s geeft je energie en tegelijkertijd neem je ook vlot eigenaarschap over nieuwe uitdagingen in je takenpakket. De meest courante Office-toepassingen hebben geen geheimen voor jou. Je wordt warm van onze missie om de meest betrouwbare en professionele partner van al onze klanten te worden. Personen onthalen en hun vraag identificeren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Kopieerwerk verrichten Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Aanbod

Bij ons krijg je

De kans om te werken bij de 'syndicus van de toekomst', voorloper op het gebied van technische innovatie en digitalisatie #weshapethefuture/. Een fijne werksfeer in een team van gedreven, professionele en toegewijde collega’s. Een ‘on the job’ training van een senior collega en alle kansen om door te groeien binnen Employer. Een veelzijdige job waarin geen enkele dag dezelfde is. Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met extralegale voordelen. Een contract in een u-sel, met extra betaalde verlofdagen (ADV). Solliciteren

Vlayen Patrick


 


Administratief medewerker - regio Antwerpen
2024-05-05 - 2024-05-20

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANTWERPEN
Mechelsesteenweg 180
Land: België
Postal Code: 2018
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share